May 26, 2011

OPS !!! CINTA DATANG LAGI..

  • Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.
  • Satu-satunya cara agar kita memperolehi kasih sayang, ialah jangan menuntut agar kita dicintai, tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan balasan.
adakah aku bermimpi atau hanya fantasi menjelma???... semalam adalah titik-titik permulaan,,, terasa bagaikan mimpi mengenai kewujudan kau....seharian aku menghabiskan masa bersama kau walaupun melalui YM dan SMS. sering aku mencubit pipi2 ini agar aku sedar dah bukanya bermimpi...aku berada dalam dunia yang realiti!!!! ops...dup..dap...dup..dap...jantungku berdegup laju... adakah aku sudah jatuh cinta??? tetibe lagu KIMIA berkumandang.... layankan jela....teringin gak dibuai-buai cinta....ceh...buat malu aku je heheh...

Kimia-Melda Ahmad

aku mula jatuh hati kepadamu
setelah kau kata cinta padaku
masing-masing dulu punya pasangan
akhirnya kita bersama
pertama kali kita bersua bertentang mata
terasa ada kimia di antara kita

kau kucup pipiku
kau bisikan cintamu
kau kata baby I love you
kau cairkan hati ku

bahagia,
kurasa,
disaat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu

kau kucup pipiku
kau bisikan cintamu
kau kata baby I love you
kau cairkan hati ku

bahagia,
kurasa,
disaat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu
kau seru akulah pelangi cintamu

0 ulasan:

Post a Comment