Jun 11, 2012

LAMA PUNYE CERITA... HEHEHE




Jika hatimu di uji dengan kesunyian, ingatlah malaikat di sisimu yang sentiasa menjagamu, 
Jika hatimu bersedih hati, ingatlah akan matinya hati itu kerana dosa kita kepada ilahi,
Dia ingin kita menagih kasihnya, lantas dia menarik nikmat semangat dan kesungguhan dalam hati agar kita sedar bahawa kita perlu sentiasa mengingatinya walaupun kita tidak menyembahnya dalam tempoh yang dia tetapkan.
Jika dirimu merasa keletihan dan kepenatan, ingatlah kembali titisan darah nabi S.A.W ketika berda'wah dan bandingkan dengan perjuangan kita yang sekecil sahaja, tak pernah cedera ketika berda'wah ditambah pula kenikmatan oleh allah.
Tawadhu'kan diri di hadapan sahabat-sahabatmu agar hati yang lemah itu menjadi yang paling hebat di hadapan allah dan sesuci siti khadijah...
Pulihkan semangatmu dengan ZIRKULLAH!!!
 
Assalamualaikum...
 
 
                                                                                  
       

  

  





rase setengah tahun tak update blog nie... alhamdulillah... dapat juga aku update... banyak peristiwa dan aktiviti yg dilakukan semasa setengah tahun nie.... aku banyak buat asgnment luar... pegi ICT dan Taman Botani shah alam , Desaru Fruit Farm Johor,  dan banyak lagi.... dan akhirnya dapat juga aku pergi ke Genting Highland... bersama??? huhhuhuh... ape pun biar la menjadi kenangan yg manis dalam hidup aku.... megenai exam pula mcmane eh?? alhamdulillah... berkat doa, usaha, zikir, tawakal, keikhlasan, tolong menolong dan pengorbanan dalam hidup akhirnye aku berjaya dapat keputusan yg diluar jangkaan... syukur pada illahi... ini membuatkan semangat aku semakin kuat un tuk berusaha pada sem akhir yg bakal bermula pada awal bulan Julai 2012 nie. aku nk ucapkan terima kasih pada ayah, ibu adik2, pensyarah serta kawan2 banyk membantu dalam sem nie... tak lupa pada insan yg banyak mengajar dan menyedarkan aku iaitu ADAM... kehadiran kau banyak mengubah segalanya.... banyak perlu diperbaiki.... tak pe aku akan cube berusaha untuk menjadi insan yg soleha....  eheheh.... ape pun name baru kau MR.COMEL.... hehehehe... tak pe... memang comel tul kau... geram aku.... tak pe yg penting kau ikhlas n takan jemu sampaikan ape yg kau perlu sampaikan.... aku sudi dengar dan blaja... tp bkan krane kau yea... ini untuk makanan rohani yg bolehkan aku menjadi kuat nanti...

ok la ade mase aku akan cite lg... harap dapat bersambung di hari-hari yg akan datang... bye.. bye... assalamualaikum...
 
 

0 ulasan:

Post a Comment