Jun 10, 2011

KL GANGSTER BERTUKAR MENJADI KUNGFU PANDA !

CAK !!! wah lamenye tak update... urm...biase la bz je.... ari selasa aku balik umah scientax...yela mengemas umah sane...kate ayah Pak Su sekeluarga nak datang sini...ape lagi bergegas mengemas....ari rabu 8/6/11 Pak Su sampai kul 6.30 pagi ... ayah aku jemput di Larkin.... siang tu masak nasi lemak, ayam goreng , telur rebus,, tgahari lak masak nasi putih biase,,ayam goreng, ikan bawal masak sambal.. n sayur peria kot masak cmpur dgn udang.... aku tak puase aritu.... dapat puase 2 hari isnin ngn selasa... so tinggal lagi 8 hari untuk ganti....banyaknye hehehehe.... ingatkan khamis nak puase ...last2 tak sedar nak bangun sahur yela kepenatan sbab Pak Su n kuarge balik malam rabu gak...bertolak kul 10.30 malam kat Larkin...

khamis 9/6/11 pagi2 dah dapat SMS dari cilot..."jom tengok wayang, ajak la pakwe kau skali gi" ahahaha aku try tanye si dia... dia kate pape hal dia britau.... ok la..aku pun call cilot last2 nak gi malam nie gak...hurmmm kelang kabut....aku malas la nak gi bile kelangkabut nie,,,tup2 dia ajak aku jgak...urmmm mule2 aku tak nak tapi rindu punye pasal aku gi la jugak.... akhirnye dapat gak jumpe n kami gi jusco tebrau....sampai2 nk tgok kl gangsterlast2 bertukar menjadi cite Kungfu Panda hahahaahahah.....yela tiket yg ade kul 12 malam je kosong yang lain2 sold out.... tak pe la tak ade rezeki...nanti2 leh tgok lagi... tetiba dia britau aku yang tak bukak blog ke? aku pelik la...nape eh??? huhuhu...sambil2 jalan pk gak...ape la dia tulis...dia kate ade blog jugak...yela..dia banyak berahsia dgan aku eh... tak pe...biar dia britau ok la jgn aku yg dapat tau...memang la bising aku nanti... arini dia smart2...tah tetibe je...urm ke nk wat aku jeles.??? biase dia simple2 je... ke dia nak berubah??? huhuhu...kalau smart bertempat ok la... aku bkan pe nanti kang bile aku simple sgat nti kang dia tak slesa lak.. kang aku dressup btul2 kang dia simple2 aku lak yg tk selesa... tapi dia encem harini...geram sesangat....... hurm....abis cite kul 11.30 n trus balik umah.... nak singgah mane2 pun takot la,.... kul 12 sampai uma.... dia tak tau lagi la hope hantar SMS bila dah sampai nanti.....huhuhuhu....penatnye.... nak tido nie...tata...slamat malam...

0 ulasan:

Post a Comment