Aug 7, 2011

SEBULAN BERLALU!!

sebulan berlalu.... huh... aku harap kehidupan aku akan lebih bermakna.... penantian penuh penyiksaan.... ape pun aku bersyukur atas segalanye... banyak pengajaran aku perolehi... yang pasti pada aku ialah berhati2 dan berwaspada pada masa akan datang.... well ape yg blaku smuanye ade khidmah di sebaliknye.... urm...mengenai praktikel aku lak dah sbulan aku di MPPG ... pengalaman yang baru bagi aku.... dapat kenalan baru dan seronok sangat ..... tapi seronok lagi bila belajar.... mgenai member2.... i miss u so much....lamenye nak tunggu bulan disember nie.... mcmane la korang kan.... aku tak tau lak pas nie aku akan duk office or keje di luar... ape pun tunggu jela kputusan en.syafiq.... heheeh...bos yang muda n leh la jugak aku wat dia smangat dalam diri aku untuk berjaya dalam usia muda.... thanks u bos!!! tah knape sejak sbulan 2 nie aku berjangkit perangai ngan si NUN yang minat ngn cerita korea n nak gi korea... insyaallah dengan izin tuhan aku berdoa dan harap kau ngn aku dpat gak mencapai impian ke korea.... kita same2 cari jodoh di korea.... ingat NUN jgn kawin cepat sangat dan name korea kau NEOUN dan aku ??? lum dapat name yg sesuai.... huhhh.... sejuk la cuace hari ni yela tgah hujan lebat.... heheheh... k la ade mase aku story2 lagi bye2....

0 ulasan:

Post a Comment