Jul 4, 2011

LAPOR DIRI HARI PERTAMA

harini aku lapor diri buat pertama kalinye di sbuah firma kerajaan iaitu MPPG. banyak taklimat diberikan...aku jumpe kawan baru ... namun aku tak sangka ape yang telah aku temui...iaitu sahabat mase aku tingkatan 6 dulu iaitu RASYID... ahahahah....tak berubah la mcm biase je dia...still encem mcm dulu...dia baik untung makwe dia dapat dia.... jabatan aku bersebelahan jabatan dia,,,, dekat sangat2... rehat pun aku rehat ngn dia dan balik pun ngan dia gak...esok dia akan ke putrajaya selama seminggu untuk pameran landskap...dia jurusan landskap dari ikm kedah... aku ingat aku sorg jela yang masih belajar dh tua2 nie namun ade lagi... ape pun nie permulaan buat aku...aku bertekat akan buat sebaiknye untuk praktikel nanti... aku ditempatkan di dalam pejabat di dalam jabatan masyarakatan (pelancongan). spubizer aku en.syafiq... orgnye ok n best..boss aku lak en.adnan... best sangat2 n baik...siap bagi hadiah lagi walaupun setin coctail... thanks boss....masuk kul 8 balik kul 5 ptg...hari khamis kne pakai baju batik...wah best.... staff di pejabat aku 5 org je pmpuan yang lain smuanye lelaki.... hahahah........ ok la aku dah ngantok...esok nk keje jumpe lagi tata....

0 ulasan:

Post a Comment