Sep 27, 2011

KANTOI SUDA !!

OPPSS....!!! terlihat sesuatu mcm aku pnah nampak.... la... ade akak2 tmpat aku praktikel follow blog aku... hhehehe.. menyempat baca rupenye.... sila2 la tak salah pun..... smua nie cite aku.... urm... buat rasyid... tahniah ye..... bertemu jodoh.... ehehehe.... kawin jgn lupe jemput aku.... buat nana taniah la.... dapt baby.... eheheh... aku jadi makcik la nie ahahaha.... ana... mcmane ngn taufiq tu? ok tak dia? kalau tak kau cri lain je... banyak la kat perak tu... takan kat tmpat blaja kau tak ade lak.... epul kate this week dia last duk kuantan... nape eh??? leh la hangout same2 lagi mcm malam ahad tu.... ke kau tdo umah aku... kita lepak2 midnight ke.... ape2 korang tepon ar... aku tak tau korang free bile... aku onn je... buat amani, dik cu n ipin aku rindu sangat kat korang.... bile la nak abis LI ni..... leh sambung smula aktiviti traveling kita ber4.... pastu share ler ape korg buat tu terutama ipin heheheh.... jgn lupe bawa borang yg aku nk isi tu.... ehehehhe.... =D ehhh... lupe la thank PUTERA SALJU sudi ziarah blog .... nanti pape hal reply kat blog nie je... k..la... aku nk siapkan final report.... ape pun aku dah lega dah lact dah datg.... so yg penting final report yg tebal2 menggunung nie.... buku laporan harian dah leh bye2 kan heheheh.... tata see u again....

2 ulasan:

Farah And The Fairy World said...

dont ask me about him..hahaha x mik port lah

NURUL LIYANA said...

hehehehe... yeke... bak kate epul tak pandai nk usha kot hihihihi... ape pun pilih la yang terbaik...hihihi...

Post a Comment