Sep 12, 2011

PELIK DAN HAIRAN....

urm.... sejak bile leh balas sms aku??? biasenye dia susah sangt nak balas sms .... yela aku jnis tak kesah...paham org ade makwe tak elok di kacau.... pada aku berkawan tak salah but tau jaga batas pergaulan.... ape pun semakin hari semakin trase kehadiran dia,,,, mungkin perasaan aku je kot.,.. yela aku kalau bebual ngn dia bile ayat dia lain je aku mesti ckap ' awak bukan org korea... awk tak duduk korea.... ' dan dia mesti jwb ' yela saya bukan ciri2 boy awk nak ' 'test awk nk org korea '... ahahah.... tapi pertama kali aku nampak dia n bertentang mate kat umah pakngah... style n pakaian simple same mcm cite film korea.... eeeee so sweettttt..... aku suke lelaki berbaju lengan panjang... kemas...walaupun simple....

kalau smua nak tau... dia slalu ke rumah pangah aku kat skudai... kalau aku datg dia ada.... tapi bile bertembung aku sedikit pun tak tgok muke dia n aku wat tak nampak je...bukan kate aku sombong tapi tah la.... memang tak ade gerak hati pun nk tgok muke dia .... so aku knal dia melalui fb... dia guna latop pakngah so aku ambil la email dia... then dr situ aku bersembang tu pun masing2 tak rapat n tak penah tgok muke...lame gak...last2 dia block fb dan jarang berhubung.... kalau call or sms mcm nk tak nak je bebual or sms....

tah mcmane suatu hari tu ketika aku duk umah pakngah abg edi kate NUN nak datg ambil latop ..... terkejut aku dengar sbab stahu aku dia ade kat KL.... tu la kali pertama aku tgok wajah dia n diri dia sbab gerak ati aku seboleh2 nak tgokan aku pada dia...... orgnye kurus... tinggi dri aku skit... putih.,, ade jerawat skit kat muke tapi ok la,,, smart.... tu la dia pakai baju lengan panjang...suar jeans... dap dup dap dup... jantung aku berdegup laju.... aku dah la giler2 cite korea n style korea bile nampak gtu alahai cptnye cair... nak tak nak aku terpakse kuatkan ati n semangat....

sekarang nie kami berhubung melalui sms.... aku bukan pe...dia ade GF so tak elok merampas hak org lain..... aku doakan kebahagiaan untuk dia..... mungkin kami sesuai untuk berkawan sbb same2 giler2 n punye persamaan iaitu suke ktawe bile berbual.... ahahahah...... yela keje aku kan suke ktawe je lagi2 kalau kelakar lagi la susah nak berhenti... sape yg dah lame jadi member aku korg tau la kan style aku mcmane... nie dia pun suke ktawe tapi bile aku tak dengar dia ktawe aku rase mcm sunyi...something hilang.... aku ta tau knape aku rase gitu...pelik gak tapi yela hati mane leh tipu kan,.... rindu gak aku kat ktawe dia...suare dia...tapi jgn la wat aku jatuh hati pada dia...

nie dia menyepi... tapi tak pe la...dia bz bekerja... aku tak nak ganggu dia.... cian dia.... yg penting aku nak dia tak lupe makan walaupun bz mane sklipun....sbab aku tak nak dia kurus n sakit terlalu bz ngn keje.... ok la... hope tuhan jaga dia elok2 n semoga dia berkeadaan selamat n sihat slalu..... tata....

0 ulasan:

Post a Comment