Nov 6, 2011

SALAM AIDILADHAR

selamat hari raya aidiladhar... pada semua umat islam.... sebulan sudah berlalu.,. yela tak update blog.. mengenai praktikal aku dah tukar tempat... aku diletakan di muzium layang2 pasir gudang. buat mase nie semuanye berjalan dengan lancar cume penat je sbb banyak benda kne kemas n perbetulkan di muzium nie bersama abg din, azri n kak tipah... seronok kat muzium kalau ade bengkel layang2... ramai student yg datg lagi2 nie nk dekat cuti sekolah.. lagi la ramai.. get ready jela sbtu n ahad kne keje... ... ehhhh tak lupe juga kat jabatan aku ade budak praktikal baru... namenye faris dr shahputra kuantan cos sukan... hope dia dapat bnyak pembelajaran yg berguna selama praktikal nie.... about my friends.. thanks epul n ana sudi kuar bersama lepak2 di tasik n blanje makan n minum.... kalau tak bosan gak duk umah je... to pejal thanks ambil aku kat muzium gi lunch... nanti free2 ambil aku lagi.. tp jgn la makan mcd je bosan gak... makan kfc ke or pizza ke... hihihihi...ape2 hal call or sms aku kalau nk kuar.... aku dapt member baru namenye hanif.. dia pelukis... aku suke ngn lukisan2 dia.... cantik2... bkan aku tk pandai melukis tp aku rase aku lum cukup hebat berbanding dia... ape pun good luck ngn kerjaya awak.... Hari nie hari raya haji/korban... dapan umah aku ade lembu 3 ekor ... wah jap lagi leh la gi mlapah daging2... sorang skilo je hihihi... ok la tu... pastu ke masjid air biru kat stu ade 14 ekor lembu akan di korbankan.... cian lembu2 nie... sanggup di korbankan... aku lak nk korbankan ape pada tahun nie... insyaallah... ape yg boleh aku korbankan aku akan korbankan... maybe aku akan spend more time fo my family... yela kejenye kuar je tak reti duk umah.... ok la nie nk siap2 kan hidangan mybe pakngah aku sekeluarga kan datg dr skudai... NUN??? urmm lupekan saje... ok la jumpe lagi bulan depan.... tata.... assalamualaikum...

0 ulasan:

Post a Comment