Dec 6, 2011

BERAKHIR SUDAH !!

stelah 5 bulan lebih praktikal akhirnya dapt gak aku tamat ngn jayanya,,, diucapkan terima kasih pada semua staf mppg yg bnyk membantu dlm setiap keje yg dilakukn. wah... dah penghujung tahurn rupenye,,, masuk sem 12/12/11 ... huhuh.... ok la cepat... tak la kebosanan duk umah lame2... bulan nie banyak btul function... camp la, kenduri la , shoping la then countdown ... huhuhu... kalau smua gi memang dasyat ar kan.... keje jalan je.. urm.. about the planing nk gi travel ngn kretapi uh mcmne eh?? tu kne comform smule ngn diorg nie.. ish,, gi ber2 tak leh so kne la beramai2..,, rindu kat sunway... eheheh sunway ke or org yg temn gi sunway hihihi... tah la... aku pun tak tau nk ckap kat dia cmane... malas dah nk pk... baik aku pk blaja aku yg tinggal 2 sem je lagi.... at lis dapat gak anugrah KJ,,, tu yg diidamkan... org lain leh dapat so aku mesti leh dapt... nie 25/12 nie spupu aku kawin lak kat N9. maybe aku balik kg awal kot dalam 23/12 malam... tema pink lak tu... huhu mne nk cri baju pink.. plak tu aku tak suke pink... hurmmm... ape ade sarung jela...sejak duk scientax nie internet lembap lak... k la ... nanti pape hal aku cite lagi...tata...

0 ulasan:

Post a Comment