Jul 3, 2011

SEGALANYE BERAKHIR HARI INI

mcm2 berlaku dan tak sempat aku nak update cerita.,... namun segala yang di rancang pasti akan berakhir...kisah aku dan dia kini berakhir pada hari ini..... walaupun perit untuk di tanggung namun aku masih percaya pada ketentuan illahi.... allah tgah menguji hambanya yang lemah ini supaya sedar dan bangun dari tdur yang lena... insyallah... aku akan kumpulkan segala kekuatan yang ade untuk aku berubah menjadi lebih baik... thanks kepada sahabatku PIPI yang banyak beri nasihat kepadaku.... walaupun baru saja mengenalinye tapi nasihat yang berguna buat aku menjadi kuat.... ape pun thanks pada sedara mara yang datang ke rumah aku minggu lepas.... maaf jika layanan tak berapa sempurna.... esok aku start praktikel but lum ade persiapan lagi... nanti la malam nie baru aku siapkan....

0 ulasan:

Post a Comment